Dijous, 29 Mai 2025

Ontinyent obté una subvenció de 41.000 euros per al seu programa d’activitats extraescolars

Posted On Dilluns, 20 Desembre 2021 18:59 Escrit per
Valorar aquest article
(1 Votar)

L’Ajuntament d’Ontinyent ha obtingut una subvenció de quasi 41.000 euros de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports de la Generalitat Valenciana, per al desenvolupament del seu programa d’activitats extraescolars al curs 2021/2022.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell, explicava que “la subvenció s’ha obtingut per una convocatòria pel sistema de concurrència competitiva, i ens ajudarà a fer front a les despeses derivades de l’extensa oferta que venim oferint a l’alumnat d’acivitats extraescolars”.

Així, la resolució de la Directora General d’Innovació Educativa i Ordenació, Reis Gallego, confirma que l’Ajuntament rebrà una quantitat de 40.876’48 euros per a la realització d’activitats extraescolars,
complementàries, culturals i esportives, dirigides a la
població escolar entre tres i dívuit anys. Cal destacar que l’edició del curs 2020/2021 va permetre que 7.000 alumnes de la ciutat participaren de 50 activitats entre les conveniades amb les AMPES i les organitzades directament per l’Ajuntament, amb una inversió total de 124.000 euros en el conjunt d’estes accions. Óscar Borrell tenia paraules d’agraïment “per al suport de la Conselleria i de la Directora General, que recentment ens visitava per reunir-se amb les AMPES, amb les que ara anem a treballar per planificar les activitats on invertir esta ajuda, que hauran de ser educatives, esportives o culturals”, assenyalava.

Les activitats extraescolars realitzades al curs 2020/2021 van incloure en la vessant esportiva des de futbet, funky, activitats psicomotrius, escacs, psicomotricitat relacional, patinatge, Kung Fu, Padel, Aeròbic diver dansa, ballet, basquet, i judo. També s’han realitzat activitats de suport educatiu com activitats d’anglés,jocs de taula, robòtica, escola matinera, escola de migdiada, formació en Google Clasroom, Projecte Mediem, i projecte Connecta’t amb tu. Les activitats culturals realitzades han estat espectacles de narració oral, contacontes, paisajades, estampació de samarretes, titelles, màgia, batukada, dibuix, com sona, activitats diverses, arqueodidactica, dansa urbana, biblioteca a l’aire lliure, estimulació musical, taller d’art, taller de creativitat o taller de dinàmica de grups.

Llegir 389 vegades

Deixa un comentari

Asegura't que has escrit tota la informació requerida, indicada amb un asterisc (*). No es permet el codi HTML.

Portant l'actualitat d'Ontinyent a ta casa des del 2014. Informació veraç i ràpida.

Informació

Butlletins

Subscriu-te al nostre butlletí de notícies. No et perdes cap novetat!

No enviem SPAM